علمی-فرهنگی-آموزشی

طبقه بندی موضوعی

رفع مشکل سیاه شدن صفحه فتوشاپ سی سی 15- photoshop cc problem

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ب.ظ

متاسفانه در ویرایش جدید نرم افزار محبوب فتوشاپ(photoshop CC) شاهد عدم سازگاری با برخی از گرافیک ها از جمله Intel HD می باشیم که مشکلاتی از قبیل سیاه شدن صفحه برای برخی کاربران ایجاد می کند. اما راه حل چیست؟

برای رفع این مشکل مراحل زیر را انجام دهید.

 1- از منوی Edit گزینه preferences را انتخاب کنید.

 2- سپس گزینه performance را انتخاب کنید.


 

3- همانطور که در تصویر می بینید تیک گزینه Use Graphic Processor را بر دارید.

 توجه: برداشتن این تیک ممکن است باعث غیر فعال شدن برخی از امکانات فتوشاپ گردد.

نظرات  (۲۹)

۲۳ تیر ۹۳ ، ۲۰:۴۱ محسن تقی زاده
تریلر مفهومی آیرو مرسدس بنز

برگرفته شده از biosystem.blog.ir
سلام علیکم. جناب من این کار رو کردم اما درست نشد چیکار کنیم ضروری هست اصلا نمیشه کار کرد.
پاسخ:
سلام. مسیر زیر را دنبال کنید:
Edit>Preferences>Preferences

سمت راست پنجره باز شده به قسمت Advanced Settings وارد شوید و Drawing Mode را در حالت Basic قرار دهید.
درود بر شما 
بسیار عالی بود 
نجات پیدا کردیم
خدا خیرت بده جوون :)
سلام من این کارو هم کردم ولی تغییری ایجاد نشد
پاسخ:
سلام. مسیر زیر را دنبال کنید:
Edit>Preferences>Preferences

سمت راست پنجره باز شده به قسمت Advanced Settings وارد شوید و Drawing Mode را در حالت Basic قرار دهید.
سلام خسته  نباشید
من این کارو انجام دادم اما درست نشد
حتی تو قسمت ادونس گزینه بیسیک رو انتخاب کردم اما بازم همونه!!
ویندوزم 8.1 هست
ممنون میشم راهنماییم کنید
پاسخ:
دوباره مراحل را به دقت انجام دهید سپس سیستم را restart کنید.
درود بر شما
کارمون راه افتاد
۱۴ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۲۸ علیرضا افتخاری
آقا بی نهایت سپاسگذارم از این پست خوبت، مرسی واقعا نجاتمون دادی.
درود بر شما 
مشکل حل شد
امواتووا رحمت
خدا خیر دنیا و اخرت نصیبتون بکنه...خداروشکر مشکلم حل شد...عالی بود..بسیار ممنون..همیشه این مشکل را داشتم.
۰۲ دی ۹۷ ، ۱۶:۲۹ مینا یزدانی
lممنون برای منم کار کرد ...

درود بر شما

دم شما گرم مشکلم حل شد. فقط اینکه گفتین برخی امکانات غیرفعال میشه چه امکاناتی منظورتون بود.

سلام مشکل حل شد امیدوارم به تخصصتان اضافه شود با تشکر

سلام، برای من بعد از این همه وقت که فتوشاپ رو دارم اینطوری شده و هرکاری کردم درست نشد حتی همین راه شما رو هم رفتم، واقعا نیازش دارم، کلی طراحی و نقاشی داخلش داشتم.

۲۵ دی ۹۹ ، ۱۳:۰۵ مرتضی آلفا

دستتون درد نکنه ممنون که پیگیر مشکلات فنی ملت دست بسته ایرانی هستید 

مشکل سیاه شدن صفحه فتوشاپ ۲۰۲۰ تو لپ تاپ من ASUS AMD FX8800 دو گرافیکه هستش هم با برداشتن این تیک حل شد دیگه میخاستم ورژن قدیمی نصب کنم که سایت شما رو پیدا کردم .سپاس بی پایان از شما

سلام ببخشید من داشتم در یک پروژه کار میکردم و بعد بروژه را هم ذخیره کردم ‌ و فرداش یعنی امروز  اون رو میخوام باز کنم فقط به صورت یک لایه سیاه باز میشه باید چیکار کنم خیلی ضروری و واجبه

سلام. هر تصویری که جدید به فتوشاپ دراگ میکنم سیاه سفید میاد بعد باید برم در mode و تبدیلش کنم به RGB برای تبدیل پیش فرض به این حالت باید پکا کنم؟؟؟؟؟؟

منم مشکل آقای ایمان را دارم میشه کمکم کنید چیکار کنم

سلام.

من اصلا نمی‌تونم از گزینه‌ی advanced setting استفاده کنم چون برای من غیرفعاله. باید چیکار کنم؟

خیییییییلیییی عالی بود

دمت گرم ❤️❤️

۲۹ مرداد ۰۱ ، ۱۶:۴۹ محمد فانر از پیج فتو فانر

واقعا ممنون از لطفتون ، خیلی اعصابم خورد شده بود کمک خیلی بزرگی کردید بهم ، اسن سایت معرکست 

 

I read this post completely regarding the difference of hottest and earlier
technologies, it's remarkable article.
خدا خیرتون بده :)

خدا خیرتون بده درست شد 

۰۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۲ محمد مرادی

سلام واقعا دمتون گرم!
مشکل حل شد 

We stumbled over here different website and thought I might check things out.

I like what I see so i am just following you. Look forward
to finding out about your web page yet again.

درود. با توجه به توضیحات بالا توانستم فایل lighting را ذخیره کنم ولی بعد که خواستم باز کنم تصویر سیاه آمد در صورتیکه در یست opening file  همه چی درسته و شما فایل رنگی با    lighting میبینید !؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی